Tilmelding og betaling for Holdundervisning

Du tilmelder dig holdundervisningen for én sæson eller for resten af en sæson gennem Helsingør Aftenskole.

Når du tilmelder dig en sæson, eller midtvejs i en sæson, får du adgang til det hold, du har tilmeldt dig, og hvis der er pladser på andre hold hver uge, kan du også deltage på dem.

Hvis du tilmelder dig midtvejs i sæsonen, er det muligt at sæsonens fulde beløb står skrevet, men bare fortsæt hen mod endelig betaling, og så skulle det rigtige beløb dukke op. Hvis urigtigt, så skriver du til kontoret@helsingor-aftenskole.dk og får refunderet så det svarer til der fra hvor du starter.

Tilmelding og betaling for andet end Holdundervisning

Hvis du tilmelder dig andre workshops eller retreats, der bliver afholdt af enten Yoga Skolen eller Yoga i Valby, bedes du skrive til vores e-mail: mail@yoga-skolen.dk.

Vent venligst med at betale, til du har modtaget vores opfordring eller vores faktura, så du kan indbetale det korrekte beløb. Du bekræfter din tilmelding ved at indbetale det beløb som er angivet på fakturaen, til:

Din plads er sikret, når vi har modtaget din indbetaling. Vi modtager ikke kontanter. Har du ikke adgang til e-mail kan du ringe til os på tlf. 49 20 10 00.

Du kan betale via Mobile Pay: 21929919

Eller via Danske Bank, Stengade 57 B, 3000 Helsingør

reg.nr.: 3163 kontonr. 4688160987

IBAN: DK3430004688160987

BIC (SWIFT-adresse): DABADKKK

I feltet “tekst” er det muligt at skrive en meddelelse. Når du trykker send kommer dine oplysninger til os.